Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj společenské odpovědnosti na vybraných soukromých vysokých školách ekonomického zaměření v České republice
Bittner, Jan
Diplomová práce řeší problematiku společenské odpovědnosti na soukromých vysokých školách ekonomického zaměření v České republice. Na základě klasifikace a hodnocení CSR aktivit ve vybraných subjektech, kterých bylo dosaženo prostřednictvím kvalitativního výzkumu (analýzy současného stavu) v souladu s normou ISO 26000, bylo navrženo začlenění principů společenské odpovědnosti do řízení organizace a CSR reporting. Oblast CSR by rovněž měla být zahrnuta ve studijních plánech formou vlastního předmětu. Doporučení také míří do oblastí komunikace se zainteresovanými skupinami, životního prostředí a angažovanosti v komunitách.
Vývoj vysokých škol v České republice a způsoby financování terciárního vzdělávání
Vladíková, Iva ; Vykoukal, Jiří (vedoucí práce) ; Rovná, Lenka (oponent)
Bakalářská práce je rozdělená na dvě části. První část se zabývá vývojem vysokých škol v České republice po roce 1989 a zaměřuje se na soukromé vysokoškolské instituce, jejichž vznik umožnil vysokoškolský zákon z roku 1998. V současné době jich na našem území působí 44 a studuje zde téměř 40 tisíc studentů. Práce se dále zabývá připravovanou reformou vysokých škol a konkurenčním prostředím, které veřejné a soukromé vysoké školy vytvářejí. Druhá část mapuje hospodaření a financování soukromých vysokých škol podle právní formy a řeší také propagační a marketingovou komunikaci s potencionálními uchazeči o studium a s veřejností. Cílem práce je zmapovat vývoj soukromých vysokých škol v České republice a porovnat způsoby, možnosti financování soukromých a veřejných vysokých škol.
Analýza reklamní komunikace soukromých vysokých škol v roce 2013
Holanová, Šárka ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce se věnuje reklamní komunikaci soukromých vysokých škol v Praze v roce 2013. Teoretická část práce nejprve mapuje tržní prostředí oblasti vysokoškolského vzdělávání v České republice, v němž soukromé vysoké školy působí společně s vysokými školami veřejnými a státními, a všímá si rysů, jež formují jeho charakter. Po nastínění výchozí situace následuje teoretická část, která se odvíjí od marketingu ve vzdělávání, jímž dále proniká skrze marketingový mix vysokých škol, propagaci a komunikační mix vysokých škol až k reklamě. Teoretický výklad těchto částí je doplněn podkapitolami, které přibližují oborovou praxi s odkazem na některé soukromé vysoké školy v Praze. Zvláštní prostor je v závěru teoretické části práce vyhrazen kapitole o image a její souvislosti s reklamou. Praktická část práce skrze deskriptivní jazykovou analýzu osmi reklamních vizuálů, jež zastupují reklamní komunikaci osmi různých pražských soukromých vysokých škol v roce 2013, přináší poznatky o této specifické oblasti reklamní komunikace, společné rysy zkoumaných inzerátů shrnuje v závěrečném vyhodnocení a nabízí možné nové přístupy k uvažování o roli reklamy a jejích úkolech v rámci propagace.
Informační gramotnost studentů soukromých vysokých škol v České republice: případové studie vybraných soukromých vysokých škol a jejich knihoven
Kratochvílová, Zuzana ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá informační gramotností studentů soukromých vysokých škol v České republice a předkládá výsledky průzkumu informační gramotnosti realizovaného ve čtyřech knihovnách soukromých vysokých škol. Úvod představuje krátké uvedení do tématu diplomové práce. Druhá kapitola se poté zabývá problematikou soukromého vysokého školství a postavením vysokoškolských knihoven soukromých vysokých škol v České republice. Třetí kapitola se věnuje informační gramotností, předkládá mezinárodní definice a uznávané standardy informačně gramotného vysokoškolského studenta. Zmíněna je i problematika současného stavu a aktivit v oblasti informační gramotnosti v České republice. Jádro diplomové práce tvoří čtyři případové studie knihoven soukromých vysokých škol (Vysoká škola finanční a správní, Vysoká škola Škoda Auto, Vysoká škola zdravotnická, Metropolitní univerzita Praha) a výsledky dotazníkového šetření. V závěru práce jsou shrnuty výsledky z průzkumu.
Vysokoškolské knihovny soukromých vysokých škol na území ČR
Josífková, Romana ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Římanová, Radka (oponent)
Diplomová práce na téma "Vysokoškolské knihovny soukromých vysokých škol na území ČR" pojednává o knihovnách soukromých vysokých škol. Na začátku práce je úvod do problematiky týkající se historie, současnosti, výhod a problémů soukromých škol. Další část obsahuje přehled významných spolků a sdružení, ve kterých jsou soukromé školy členy. Pro srovnání jsou stručně zmíněny zahraniční soukromé vysoké školy. Práce rozebírá jednotlivé zákony vztahující se k činnosti knihoven (obecně i knihoven vysokoškolských). Hlavní část práce představuje stručný přehled škol a jejich knihoven dle krajů. Závěr práce obsahuje srovnání jedné veřejné a jedné soukromé školy a jejich knihoven. Klíčová slova práce: vysokoškolské knihovny, knihovny vysokých škol, soukromé vysoké školy, soukromé univerzity, dějiny vysokých soukromých škol, problémy soukromých škol, financování soukromých škol.
Postavení absolventů soukromých a veřejnoprávních vysokých škol na trhu práce
Šimková, Kateřina ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Barák, Vladimír (oponent)
Práce zkoumá rozdílnost postavení absolventů soukromých a veřejnoprávních vysokých škol na trhu práce. Jsou popsány hlavní rozdíly mezi oběma typy institucí. Součástí jsou argumenty pro existenci obou typů institucí a na problematiku je nahlíženo i z hlediska návratnosti nákladů z investice do vzdělání. K hlavní analýze je použita metoda dotazníkového šetření a řízených rozhovorů s personálními agenturami. Byla jednoznačně potvrzena hlavní hypotéza práce, tedy že absolventi soukromých vysokých škol jsou na trhu práce hodnoceni hůře než absolventi veřejnoprávních vysokých škol.
Financování soukromých vysokých škol v ČR
Rúfusová, Markéta ; Urbánek, Václav (vedoucí práce) ; Urbánek, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá financováním soukromých vysokých škol. Hlavním cílem práce je porovnat způsoby financování soukromých a veřejných vysokých škol. V práci jsou postupně popsány ukazatelé vysokého školství, příjmy veřejných vysokých škol, příjmy soukromých vysokých škol a údaje o konkrétní vysoké škole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.